måndag 9 februari 2009

Det går bra, NOT! :(

Har varit in i varenda telebutik i Falun och Borlänge och försökt få min LG-mobil upplåst. Antingen kan de inte för att modellen är för ny eller så kan de inte för att operatören är utländsk. Alla säger jag måste ringa Telering och få koderna så jag har bett Vicky göra det. Tror inte min tyska räcker till (även om den fungerade perfekt i Nordtyskland :D, gick hur bra som helst både i Bremen och Kiel). Hon tror dock inte de lämnar ut det men det ska de göra. Det är lagligt och vad ska jag annars med en mobil till som inte funkar i Sverige? Få väl se vad de säger.

Sen har jag och min bror varit runt på alla reservdelsbutiker och jagat ett relä till bränslepumpen i hans bil (han hade ju inbrott natten innan han åkte till Innsbruck och de stal alla relän!). Till slut fick vi åka till Bilmetro (han har en Audi) de hade det i alla fall men inte hemma så klart! Så de fick beställa hem och han fortsätter låna min bil. Jag har ju gångavstånd till jobbet han har 5-6 mil.

Och ännu inga pengar från Witte eller ett mail på överföringen. Är något jävla sur på dom just nu.

Och så går det dåligt för Werder som grädde på moset.

BLÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!

Inga kommentarer: