lördag 25 juli 2009

Blä vad jag är trött

Jobbade ju natten som var, det var full rulle ända tills vi blev avbytta 06.30. När alla fyllon ramlat hem ja då ramlade det inbrott där man grep folk. Så ingen vila ingen ro alls på hela natten.

Sen hade jag missat jag jobbade fredag-lördag natt (trodde jag jobbade lördag-söndag) och hade därför ett inbokat möte 13.00 idag, vilket gjorde jag bara fick sova till 12.00. Och efter det hade jag tvättstugan och hela kvällen har jag packat Traderapaket och mailat om betalning till alla (auktionerna gick ut idag). Så sova mer har jag inte kunnat. Klar först nu och sova 1 timme gör mig inte alls piggare, bara seg.

Ska ta bilen till jobbet och åka förbi Statoil och köpa på mig lite RedBull och godis (sockerrush!!) så klarar jag natten. Är som tur är ledig söndag-måndag så jag kan sova ikapp lite.

Inga kommentarer: