fredag 31 juli 2009

Mot Sherwoodskogen....

Inte riktigt, men mot jobbet. Har hunnit med att plocka ihop saker och även lagt ut en del på Tradera. Ser dock ut som ett bombnerslag här hemma nu, då jag inte hunnit städa efter att ha dragit fram saker att sälja. Får städa imorgon kväll och så hinner jag ju lite på eftermiddagen på söndag också för jag jobbar natt då med.

Men nu är det dags att byta kläder och cykla till jobbet snart. Måste ta en sväng förbi Hemköp då jag ju inte planerade att jobba och därför inte har något att äta till inatt.

Kolla vad jag hittat! HÄR Tror det blir skitsnyggt att sätta i nederkant på fönstret. Ska ju bo på nedre botten sen och kan vara skönt med lite insynsskydd. Ska fundera inatt om jag ska slå till och köpa eller inte. Det är alltså glasetsningsdekor. Dom har en massa annat kul oxå. Sidan heter PaxLux.

Inga kommentarer: