fredag 10 juli 2009

Städar mest

Tro det eller ej men jag lyckades få ihop ett par säckar idag med på em/kvällen.

Sov först till lunch, sen till Loppisen och lämnade in en massa grejor. Sen hem och fortsätta rensa och sen såg jag lite cykel också. Jobbar natt nu och imorgon vid halv tolv åker jag till Uppsala. Vi (jag och Anna och ev en hög av hennes fd jobbarkompisar) ska om vädret är bra på Gröna Lund imorgon, dvs Stockholm, sen ska vi käka och dricka goda drinkar. På söndagen blir det stan i Uppsala och sen på kvällen hämtar Helena upp mig så ska jag fota när hon rider träning på Brantshammar innan jag tar tåget hem sent på kvällen.

Hoppas vi slipper regn, väderprognosen ser rätt lovande ut. Lite regn på em men sol på kvällen är vad jag sett hittills.

1 kommentar:

Vicky M sa...

uhh tivoli, jag vill cokså!!! vi får bestämma liseberg när jag är tillbaka i SWE :)