måndag 27 juli 2009

Valbo hela dagen lång

Kort stopp i Sandviken först på Klädjätten en fiffig affär som säljer billiga märkeskläder. Hittade två t-shirts på rea, för halva reapriset. 25 kr styck istället för 250 kr som de kostat i ordinariepris. Hittade en superläcker grön jacka också men där fanns det bara för stora storlekar kvar.

I Valbo började vi på Oves som det heter, inte Åkes...haha. Men allra först mötte jag upp en tjej utanför IKEA som köpt min tömkörningsgjord och som bodde i Gävle så behövdes den inte skickas.

På Oves blev det lite smått och gott, mest städgrejor men även CD-skivor, kattmat mm.

Sen till IKEA där jag shoppade en smart sak som jag länge tittat efter men inte förrän nu köpte, den där brädan (bordet) dom har man har under den bärbara datorn när man har den i knä. Helt suverän! Att jag inte slagit till på den innan. Och 149 kr bara!!

Sen blev det lite smått, en stång till nya köket att hänga mina krokar och bestikskorgar på, värmeljushållare, en matta, ett lock till micron (grönt med vita blommor på :D haha enda dom hade), ett fat, lakan, ny kudde sen minns jag inte vad det mer var.

Sen in till Valbo köpcentrum där vi åt på Kitchen igen, supergott idag med. Där inne köpte jag dock inget men tittade runt på Djurmagasinet, lite klädaffärer mm.

På vägen hem blev det vi Ö&B för jag behövde köpa kattsand. Det märket jag använder finns bara där och på City Gross.

Var hemma runt 17.00 och cyklade då iväg och postade en massa Tradera paket. Sen har jag kollat på simmning och surfat. Blir en tidig kväll idag, är supertrött och har lite huvudvärk. Varit så kvavt här flera dagar och man bara vill och väntar på åska!

4 kommentarer:

Vicky M sa...

jag hoppas också på en tidig kväll idag.... maaah får se hur det går.


När jag kommer hem från Zakopane måste vi pricka Liseberg! och vet du nåt mer om Wisla än??

puss

Tasja sa...

När det är Wisla är jag i Bremen.

Vicky M sa...

:( trodde du var dör innan. när är du döär?

Tasja sa...

Är i Tyskland 9-14/9. Först i Hannover sen i Bremen.