fredag 31 juli 2009

Övertid

Ska jag jobba inatt. De ringde för 1 timme sedan drygt. Madde som ska jobba natt har ramlat av sin häst och brytit armen. Jag har iof en massa inbokat imorgon (trodde ni jag skulle kunna ha en helt ledig dag utan något att göra?) men allt gick att skjuta fram några timmar så jag kunde jobba extra.

Men det innebär jag får sätta lite fart nu. Fixa mig mat tex, och plocka ihop en del saker jag ska ha med mig imorgon och lämna in på Loppis. Men det är ju simning också samtidigt, en del spännande finaler.

Eurosport 2 sänder ju Bundesliga från den här säsongen och den ligan drar igång nästa helg. 6 matche LIVE i veckan!! Är jag i himmelen eller?? :D:D:D. Tyvärr kan vi på jobbet bara se Eurosport så en del matcher kommer jag få lov att se över livestream ändå men det är ett rejält uppsving från hackiga, blurriga, suddiga livestreams till att se matcherna på en riktig TV!

3 kommentarer:

Vicky M sa...

lämna in på loppis?? brukar man inte sälja på loppis själv?

Tasja sa...

Nä här är det så bra att man hyr en hyllsektion och sen säljer de åt en. Kostar lite olika beroende på storlek men en hel sektion betalar jag 250 kr för 1 vecka. Perfekt! Man slipper själv stå där och passa.

Vicky M sa...

ahh,. det är jeu super :)