fredag 17 juli 2009

Otroligt seg dag på soffan

Mycket bra sport på TV:n och sovdag från natten, ja då blev det så att man slappade till. Nu när man inte måste ut och åka till stallet varje dag.....

Började med cykel från Tour de France, sen var det VM i simhopp och nu är det friidrott Golden Leauge.

Men jag har faktiskt städat! Och lagat mat! Och diskat! Så helt förtappad är jag inte. :D

Inte tränat, efter ett allvarligt samtal med min PT igår och så fick jag ju svart på vitt på papperet se att en vilodag här och där gör under för muskelmasse byggandet så har jag lovat inte träna 6 pass i veckan utan istället 4-5 ett tag. Jaja får väl prova då.....

Läst en massa böcker har jag hunnit också de sista dagarna.
Först två stycken om Hagamannen, sen en om mordet på Anna Lindh och håller nu på med en om Knytbyhistorien. Den är väldigt intressant eftersom jag jobbade när det kom in till Polisen i Uppsala så den sidan har jag ju varit med om. Nu får man läsa hur det kunde bli så. Hur kunde tönten Helgemanipulera Sara Svensson. Så här långt kan jag säga, jaaaa de som tror på Gud, alltså de som är så extrema som de är i Knutby, de verkar otroligt lätta att manipulera till det mest dumma som "vanliga" människor hade sagt ifrån om direkt. Intressant men jag har svårt fatta hur man kan bli så nollad. Men bevisligen kan man ju det.
Sen är jag halvvägs i Liza Marklunds senaste En plats i solen också.

Inga kommentarer: