tisdag 28 juli 2009

Ny kul maskin

Den har funnits ett tag på gymmet men jag har inte provat den förr, då den varit populär. Men idag var jag där på en tid när inte många andra tränar och det var ledig. Körde 30 min och tiden flög iväg! Inte kändes det jobbigt heller, men att det var det märkte jag när jag klev av. Körde sedan 30 min cykel och det kändes som en evighet. Cykla är så trist! Men perfekt för att bli av med mjölksyra och slaggprodukter. Men som sagt tråååååkigt.

Maskinen heter VARIO och är tydligen en revolution :). Läs länken!

Efter träningen så hann jag inte mycket mer än att fixa mat till jobbet och hasta iväg. Har med mig min dator eftersom Werder Bremen testspelar mot FC Valenica ikväll. Den matchen måste man ju se. Hoppas på lugnt, med det är Classic Car Week och cruising uppe i Rättvik ikväll så oddsen är inte så höga om man säger så....

Inga kommentarer: