fredag 24 juli 2009

Nu är min lägenhet ute på Hemnet

Jag hoppas den tilltalar någon så jag slipper ha två hyror i höst. Här är annonsen! Det har jag verkligen inte lust med.... räcker så bra med att jag nog måste byta dator, vilket jag heller inte alls vill. Är så drygt ladda ner alla program igen, flytta över dokument och foton mm mm. Vissa dagar låter min fläkt dock helt normalt men igår rosslade den som bara attan!

Har städat lite, kollar på Tour de France. Ska iväg och träna när den sändningen är slut. Har mått dåligt några dagar så där diffust, mest bara varit helt orkeslös och därför haft ett träningsuppehåll på fyra dagar (iof var en dag när jag var i Hudiksvall hela dagen). Känner mig iof inte så värst mycket bättre idag men lite så jag går iväg men kör lite lugnt.

Har heller inte latat mig bara, igår tex så körde jag iväg allt skräp jag samlat ihop ur källarförrådet, var iväg och hämtade (med mina föräldrar) en ny bäddmadrass de köpt, körde skräp åt dom också samt storhandlade. Och idag då en rejäl städning. Men ork till att utöver det träna har inte funnits.

Jobbar natt fredag - lördag kommer dock gå fint, det blir ju fullt upp till tre-fyra tiden och sen är man bara glad att få några timmar lugn innan man ska hem och sova.

Nu ska jag surfa vidare och betala räkningar.

Inga kommentarer: