torsdag 9 juli 2009

Phu jobbigt

Rensa är drygt. Varit ner i källaren och jobbat hårt i över 1 timme. Jag lovar jag bränner mer än jag gör på en timmas träning :D. Men nu är halva förrådet utrensat. Jisses vad kläder jag haft som bara ligger?! Och de har jag släpat med mig flytt efter flytt. Men inte denna gång! Jag har bestämt mig för att allt skit ska ut.

Har en massa saker som ska ut på Tradera också men det får bli sen, just nu orkar jag inte fota och lägga ut. Det tar ju en smärre evighet. Men allt som ska lämnas in på Loppis är packat i två stora kartonger i alla fall.

Nu ska jag surfa lite innan jag går och lägger mig.

Ja just ja, den här söta vågen ropade jag in för 100 kr på enkronasauktioner. Min gamla hushållsvåg har nämligen gett upp.
Werder spelade en testmatch i dag med. Vann med 5-0! :)

2 kommentarer:

Vicky M sa...

maaaH, ja Tradera och lägga ut saker, det är sååå jobbigt..maah.. hate it!

Tasja sa...

Ja visst är det. Men det är överlägset bästa stället att sälja hästsaker på. Det andra går bättre på Loppis.