onsdag 1 juli 2009

Sol-åska-regn-sol

Japp så har dagen varit så här långt. Ett snabbt åskväder drog förbi med yttepytte lite regn men det gjorde att luften blev lite lättare att andas. Södra och västraSverige verkar ha drabbats hårdare, läser om stora översvämmningar efter regnoväder. Tur de precis hann spela klart EM! Det började visst redan igår så det var ju precis på håret!

Här är det dock sol och varmt igen och jag har ätit så mycket glass att jag mår illa.

Har varit iväg på gymmet och tränat, gick bra bara jag var där, var faktiskt rätt svalt och skönt där inne. Få se om jag tar en kvällsprommis idag med.

Imorgon bitte måste jag upp tidigt, ska vara på MK redan 09.30. Få se om det blir en heldag på kliniken eller om jag får tid till att svänga in i Uppsala också. Ska iof dit redan nästa helg, eller då kommer vi nog mest vara i Stockholm men bor ju hos Anna i Uppsala så lite tid blir det väl där också.

Inga kommentarer: