måndag 6 juli 2009

Snart iväg och skämma bort mig själv

Om 30 min ska jag åka till Borlänge och Atelje Beauty för lite ansiktsbehandling. Har redan hunnit med 1,5 timmes promenad och duschat. Sitter och kollar in lite utlandsstudier i tyska. Finns en rätt intressant som inbakat har 15 veckors företagspraktik i sig. I Düsseldorf ;) haha Düsseldorf förföljer mig....men det kostar (eller kursen är fri men dubbelt boende och ingen inkomst i 6 månader gör ju det blir stora kostnader ändå), så jag vet inte....få se. Har beställt hem material i alla fall. Och flytta till Örebro VILL JAG INTE så man bör kanske se sig om lite smått.

<---Weserstadion

Har bokat flyg till Hannover och boende i Hannover och Bremen nu i alla fall. Ska även boka tågbiljett men ska hur som helst även boka till Uppsalaresan i helgen så jag gör det inatt, måste läsa min jobbmail och svaret från Anna hur/när vi ska åka vidare till Stockholm innan jag bokar.

3 kommentarer:

tessan* sa...

Ni borde inte åka till Mälarkliniken med henne :(

Låt någon annan titta på henne, hade jag litat på dem hade nog inte Super Fly ens varit vid liv nu.

Tasja sa...

Nu råkar Helena jobbar där just nu och därför åker vi dit.

Helena har alltid behandlat henne (och tävlat henne under många år) och det vare sig Helena råkat jobba på ATG, MK, Ultuna eller Distriksveterinären just när hon behandlat Flax så har vi åkt dit.

Anonym sa...

Men ring Pålle då för guds skull.