torsdag 25 februari 2010

Fotbollskväll

Idag bara flög timmarna fram på praktiken och jag var jätteförvånad när klockan var 15.00 och det var dags att gå hem! Redan?? Är i alla fall jättekul, idag har jag börjat hjälpa till och vara med lite mer och inte bara titta på. Jag trivs! Är på ett jättebra ställe också! Både boende och personal är kanon!

Ikväll är det fotboll för hela slanten. Börjar 19.00 med PSV - Hamburger SV på TV4Sport och sedan 21.05 börjar matchen Werder Bremen - Twente Enschede. Hamburg har 1-0 mot PSV och Bremen 0-1 med sig sedan första matcherna. Returmöten i Europa Leauge idag alltså. Tyvärr sänds inte Bremen-matchen på TV så där måste jag leta efter en internet Stream.

Hoppas kunna skriva klart inlämningsuppgiften i Arbetsmiljö innan 19.00 vilket innebär jag har lite under 2 timmar på mig, så hej då!

PS: Måste duscha också innan fotbollen.
PS 2: Jag är inte vaken så tidigt på morgonen som jag nu går upp. Idag tog jag med mig plastbutten med sallad och min smörgås i men inte den med all mat. Suck!

Inga kommentarer: