söndag 28 februari 2010

Pluggdag

Jag har insett fördelen med att jobba dag. Man kommer upp i vettig tid även dom dagar man är ledig! Vaknat vid 9-tiden både lördag och söndag, väl utvilad och pigg. Synd bara jag hostar som attan, så träna är struket. Blir så less på det, varje gång jag kommer igång och tränar, hinner jag träna 2-3 veckor och komma upp i lagom vikt på maskiner och hantlar och få hyfsade konditionsresultat, ja då blir jag sjuk eller skadad. Blääää.

I alla fall, idag är en pluggdag, förutom göra klart de båda kurserna på mitt Omvårdnadsprogram och helst börja på den tredje har jag en inlämningsuppgift från min kurs på Mälardalens Högskola att skriva också. Kursdel 1; Tysk historia och tysk ekonomi. Ska vara inlämnat senast nästa vecka. Måste få klart den så mycket som möjligt idag eftersom jag nästa vecka praktiserar hela 6 dagar.

Paus kommer dock att göras 17.30 då spelar nämligen Bayern München - Hamburger SV.

Inga kommentarer: