söndag 14 februari 2010

Oj vilken seg dag

Sov hyfsat länge, sov ju alldeles för kort inför natten igår, man hinner ju inte sova när det är så mycket OS att titta på hela tiden....:)

Sen har jag suttit hela dagen, eller ja kvällen då, sov ju på dagen och läst i skolböckerna. Sen skulle jag se Nordisk Kombinationens backmoment men somnade visst i början och vaknade mot slutet...hahaha, såg alltså inte mycket alls av det.

Ska om en dryg timme åka och göra ett nattpass till. Hoppas det blir lugnt så jag kan plugga vidare.

Måste även ägna en del av natten åt att kolla lite lätt på boende inför min resa. Jag har aldrig varit med om så mycket krångel som nu. Åter får jag bevis på att blanda in massa andra (denna gång 6 stycken) är bara krångel. Bättre ordna sitt eget och bara bry sig i det. Först ombokning en dag för vi skulle till Holland, sen skulle vi inte dit och sen skulle alla komma på onsdagen och boende var klart. Sen fick en besked att nä där kunde han inte bo, så han fick ordna hotell och komma först på lördagen. Sen får man höra att en annan ska bo där så orsaken som sas var alltså bara ljug. Sen tillkommer plötsligt en person som typ ingen annan utom en tål och då ska alla andra anpassa sig osv osv och så där fortsätter det i all evighet. Så jag är i valet och kvalet och jag ska strunta i alla andra och bo själv. Det kanske är lugnast så?

Inga kommentarer: