torsdag 4 februari 2010

Snabbt inlägg från Arlanda

Snöovädret är här nu. Man ser bara en vit vägg framför sig. Började 15 min efter att mitt plan landat som tur är! Nu hoppas jag bara tåget går som det ska. De här ställt in turer söderut men norrut går de än i alla fall. Mitt tåg går först 17.09 så vi får väl se hur det ser ut då.

Blev naturligtvis sen igår, men det gick bra om än lite fel blev det så jag har en ny "date" i Bremen 19 februari troligen. Orkar inte berätta allt nu tar det sen. Men hon älskade mig i alla fall så vill jag bara till området Schleswig-Holstein så har jag jobb (ni skulle se vilka stolpskott som var där...:D). Men nu vill jag ju helst till Niedersachsen eller Bremen. Så därför nytt möte. Ni förstår sen när ni får långa versionen.

Blev sjuk inatt också frös, täppt i näsan och hostade. Som tur är ingen mer hosta under dagen men lätt huvudvärk vilket förmodligen mest beror på sömnbristen. Svårt att sova när man är så täppt. Nu vill jag bara hem, snabbduscha och krascha i sängen. Måste upp tidigt imorgon också och på ett möte i Grycksbo med min handledare. Jag undrar hur förkyld man får vara för att vara där, alltså mötet går säkert bra men jag undrar för min praktik. Mina förkylningar brukar ju vara sega. Men inte så svåra så jag måste vara sjuk på mitt vanliga jobb liksom. Men det är ju lite annat där antar jag.

Och vad händer med praktiken om jag är sjuk? Måste ta reda på det med, med skolan.

Nu är det dags att kolla med SJ hur det ser ut med tågen.

Inga kommentarer: