onsdag 24 februari 2010

Igår

Kunde inte sova så länge, vår datakurs på skolan började idag. Väl där visade det sig, vilket ingen visste, att vi bara var på intro, alltså upprop, vem skulle ha egen dator med sig på kursen och sen hej då vi ses nästa vecka! Ehhhh okej. Jaja, jag fick en massa tid över och gick hem och satte mig och skrev klart nästa inlämningsuppgift i skolan. Det enda som är kvar där nu är en fallbeskrivning från praktiken och ja, den kan jag ju inte göra innan praktiken är slut.

Nästa uppgift är halvklar och på biblioteket hade boken till min nästa kurs kommit så jag ska väl sätta igång med den lite grann också. Får nämligen bara ha boken i 14 dagar för fler står i kö på den. Den kursen börjar jag egentligen inte förrän om tre veckor. Men läsa igenom boken innan och anteckna det som verkar viktigt kan jag ju göra ändå.
För övrigt var det uppackning, mina ankor sitter fint på badkarskanten. Tidigt i säng eftersom jag dagen därpå - idag alltså - skulle böra på min praktik redan 07.00.

Inga kommentarer: