måndag 1 februari 2010

Ryggont igen

Suck. Vaknade med ryggont. Dock inte så illa så musklerna är helt i kramp men illa nog. Och jag som åker bort i 3 dagar. Har tränat, badat varmt och smort med liniment. Hoppas det räcker. Hinner ju inte till min Kiro innan jag åker i alla fall. Är så trött på min rygg. Det kommer för det mesta helt utan förvarning. Ibland har det dragit till när jag böjt mig för att lyfta något men jag kan inte komma ihåg jag gjorde något sånt alls igår. Och den var helt bra när jag gick och la mig.

Dessutom virrade jag till tiderna i skolan. Var helt säker på att intron för nästa kurs var klockan 11.00. När jag kom dit kvart i visade det sig att nej, den var 09.00. Som tur är läser jag ju på halvtid så jag kan helt "legalt" gå på nästa som är 12 februari. Ibland är jag en virrpanna! Och senaste dagarnas händelser har ju inte gjort den detaljen bättre! :)

Så istället för att vara i skolan, åkte jag och tränade innan jag for hem och la mig att sova några timmar. Har rätt nyss vaknat igen, ska packa inför imorgon, jag jobbar ju natt och hinner mest sova och sen måste jag bege mig iväg imorgon. Måste stryka skjortan jag ska ha på mig på intervjun också men istället för att krångla här hemma på golvet eller köksbordet så tänkte jag lite senare smita ut i tvättstugan där det finns rätt grejor. Måste vara vänta på att tvätttiderna är slut så det är ledigt.