onsdag 10 februari 2010

I skolan

Varit på mentorsamtal, gick snabbt och bra. Hon tyckte jag hade bra koll på vad jag höll på med. :). Bara hoppas jag har det i verkligheten också.....

Lyckades hitta boken här i skolbiblioteket till nästa kurs som jag saknat, så jag lånade snabbt den! Ska strax knata över till vanliga biblioteket och kolla hur det ser ut med boken inför nästa kurs. Om den är utlånad är det dags att reservera den. Börjar nästa kurs v12, vilket iof är långt fram men vill man inte köpa alla böcker (och det vill man inte för det är dyrt) måste man ligga långt fram i sin planering. Det är ju därför jag tar mig en tripp till Västerås också och hämtar boken inför kursen efter den. Nu läser jag Vård och omsorg, på fredag börjar Arbetsmiljö. Sen vecka 8 Datakursen (fast där har vi ingen bok). V12 Människan socialt och kulturellt och v13 el 14 Psykologi A. Om jag minns rätt...och lite beroende på hur fort jag läser. Officiellt läser jag 50% men jag försöker hinna med 100%.

Ska gå en vända på stan också innan jobbet, börjar 14.45 idag. Har en del praktiska, trista köp som måste göras. Jag menar hur kul är det egentligen att köpa rengöringsmjölk och hudkräm? Det är bara trist och (tyvärr också) dyrt...men ett måste...

Har varit in på Werders Fanshop och kollat lite vad som erbjuds så jag vet ungefär vad jag vill ha och hur mycket pengar jag ska ha med mig. Det är vad jag däremot kallar rolig shopping!

Inga kommentarer: