tisdag 9 februari 2010

Hola Sombreros! :D

Varit hos frissan idag på tadaaaaa Glamourbehandling! Sjukt nöjd. Det blev iof rätt mycket kortare men har man inte varit där på ett år eller mer finns det ju liksom lite slitet som måste bort. Men annars är det kanonfint. Trådade mina ögonbryn för första gången...hehehe läskigt men snyggt. Mindre ont gjorde det med!

I glamourbehandling ingår, klippning, färgning/slingning, ögonbrynsplockning, färgning av frans och bryn, hårbottenmassage och inpackning. Allt för ett fast pris 1295:- mycket billigare än vad jag brukar få betala och jättebra blev det. Är nu jämt chokladbrun med lite ljusare bruna slingor i håret.

Och jag ser slutet på inlämningsuppgift nr 1! Jag har två timmar kvar på mig att skriva innan fotbollen och jag tror det kommer räcka. Om inte har jag flera timmar på mig i skolan imorgon om det behövs. Fast jag hoppas vara klar med nr 1 så jag kan börja med nr 2 om arbetsmiljö istället.

Fotbollen kommer ses på jätte-TV hos mina föräldrar. De har Viasat Fotboll, det har inte jag, och där sänds kvällens match i DFB-pokalen mellan Werder - Hoffenheim.

Har även skickat iväg 2 st ansökningar idag på sommarjobb.

Så lite har jag hunnit med. Ska ringa syrran nu på en gång innan jag glömmer bort det också.

Inga kommentarer: