måndag 8 februari 2010

Fullt upp!

Usch stressig vecka! Jag har massor att göra innan min resa nästa vecka till Tyskland.

Har två inlämningsuppgifter att skriva klart för skolan, vardera på 20-30 sidor. Den ena är halvdan, den andra inte ens påbörjad då jag inte fått tag på den boken än...kul va?! Dessutom ska jag jobba, idag, onsdag och hela helgen. Förutom det har jag idag varit hos Optikern, imorgon frissan, har mentorsamtal på onsdag, klassamling på torsdag och intro på ny kurs på fredag. Ja just, det om jag blir frisk ska jag träna också. Tvätta vore också bra om jag hann med, vilket iof med nöd min mamma kan göra åt mig. Hann i alla fall springa runt med dammsugarn idag innan jag åkte hemifrån. Inte glömma maila arbetsförmedlaren i Bremen samt skicka iväg lite ansökningar till annonser jag själv hittat också.

Veckoschema (helt åt mig så jag inte glömmer något), listan lär fyllas på under veckan gissar jag.....
Måndag:
  1. Optikern 13.30
  2. Jobba 14.45 - 23.00
  3. Lönesamtal på jobbet 15.00
  4. Biblioteket

Tisdag:

  1. Frissan 10.00
  2. Skriva inlämningsuppgift
  3. Systemet hämta ut Salmiakki
  4. Ringa syrran om psykologiboken
  5. Skriv ihop ansökan och maila iväg
  6. Titta på Bremen i DFB-pokalen!

Onsdag:

  1. Mentorsamtal 10.30
  2. Fortsätt skriva på uppgiften
  3. Jobba 14.45-23.00

Torsdag:

  1. Klassamling 11.00
  2. Skriva uppgift, försöka börja med nr 2 (alltså bör nr 1 vara klar)
  3. Maila arbetsförmedlaren (som nu bör blivit kontaktad av hon jag träffade i Malmö)

Fredag:

  1. Intro i skolan 11.00
  2. Få klar uppgift nr 2
  3. Tvätta och städa

Lördag:

  1. Fotboll 15.30
  2. Jobba 22.45-07.00

Söndag:

  1. Jobba 22.45-07.00

Inga kommentarer: