torsdag 25 februari 2010

Jag tror fan dom gör det!

Skriver tror för det är ca 30 minuter kvar. Men det står nu 4-1 i matchen och 4-2 totalt. Jag tror inte Twente gör 2 mål på den tiden som är kvar. Inte om Bremen inte helt klappar ihop. 3 mål av Pizarro och 1 av vår backforward ;) Naldo än så länge. Samt ett skott i stolpen av Hugo och en annan superchans som han dock missade. Eftersom jag tittar på en halvkass stream (less) så har jag samtidigt gjort klart mitt arbetsmiljöarbete. Streamen hänger sig nämligen vid jämna mellanrum och då har man bara ljudet kvar. Och då har jag passat på att skriva. Man får passa på att använda det retsamma till något nyttigt.

Abdennour är även i denna match en mindre katastrof.....Basti, we need you! Fast äntligen verkar Özil vara tillbaka i något som liknar sin gamla form. Få se om det håller hela matchen. Jag skriver redan nu nämligen för att jag är redan supertrött (nackdelen med att gå upp 05.15, eller fördelen kanske, nu har jag ju sovtider som en normal människa) och så fort matchen blåses av kommer jag däcka i säng. Så hur det verkligen slutar får ni veta imorgon. Eller om ni är riktigt intresserade kollar ni upp det på annat sätt! :)

Inga kommentarer: