onsdag 3 februari 2010

Inställt flyg

Vet inte vad det är med mig och flyg just för tillfället. Men de har en viss förmåga att omboka eller ställa in mina flyg. Idag när jag kom till Arlanda och skulle checka in så hade de helt enkelt ställt in mitt flyg. Istället går det ett 8.10. Vilket gör jag får jäkligt bråttom nere i Malmö sedan för att hinna i tid.... tur jag inte köpte flygbussbiljett i förväg. Nu måste jag kolla när nästa buss går och när den är framme vid Centralen. Därifrån får jag nog unna mig en Taxi om jag ska ha någon chans vara i tid. Om det ens går...

Och gått upp 04.30 gjorde jag helt i onödan! Och har nu två extra timmar att slå ihjäl på Arlanda. Så jag köpte mig lite surftid. Då går en timme i alla fall.

Precis innan jag åkte hemifrån igår kom också biljetter till Leverkusen matchen. Så nu har vi väldigt gott om dom. Benni har 3, Alex har 5 och jag har 4. Vi behöver totalt 6 st. :) Tur det är lätt bli av med dom i alla fall.

Edit: Går fint det här, inte nog med att flyget är senarelagt, nu är det försenat också. Tror jag kan börja inse att infomötet hinner jag nog inte till. Läste precis på tidningarna att det visst är snöstorm där nere, eller har varit. Så då lär ju säkert flygbussen ta lite extra lång tid på sig med....

Inga kommentarer: