måndag 17 maj 2010

Askmoln och intervju

Idag är alla flyg mellan Bremen och Schipol inställda. Blir intressant se hur det ser ut imorgon. Och vad KLM gör. Jag kan flyga direkt Bremen-Arlanda med Lufthansa, så de kanske bokar om mig. Annars lär jag bli kvar här några dagar till. Och man vet ju inte om Arlanda är öppet imorgon heller.

Har fått tag på Frau Paul, eller hennes kollega i alla fall som gärna ville se mig där på en intervju idag och blev jätteglad över att jag är kvar i Bremen även idag (de hade ju sökt mig flera gånger i onsdags) så 12.30 ska jag dit.

Efter det ska jag och Mareike plundra Werders Fanshop :), haha nejdå, så värst mycket ska jag faktiskt inte ha. Dels för att jag har typ allt jag vill ha, dels för att jag kommer inte få med mig det hem....tror redan jag har övervikt...

Inga kommentarer: