söndag 30 maj 2010

Slappar men snart jobb

Försökte gå upp klockan 09.00 men lyckades häva mig ur sängen först 13.00. Nätter är inte min grej längre. Under natten går det bra, efter natten också att sova. Men dagarna efter är jag så trött, så trött. Jaja är inte så långt kvar nu....

Har med sorg i hjärtat plockat ihop alla kattsaker. Nu säljs de. Bara inse att någon mer katt blir det inte inom synlig framtid. :(

Har sett försöken i Elitloppet, de har ju underbart väder precis som vi har här. Missar tyvärr finalen då jag börjar jobba 17.00 på Skoghem. Men med lite tur hinner jag precis se loppet på TV:n där kanske. Iof är jag inte superintresserad så missar jag det spelar det ingen större roll.

Tyskland sopade hem en fin seger igår, vann Eurovision, 28 år sedan sist. Först Eurovision, sen VM?? ;). De vann även testspelet mot Ungern med 3-0. Mål av Gomez, Podolski och Cacau. Alla tre målen framspelade av Bremenspelare, Merte (som fixade en straff) och Marko 2 ggr.

Inga kommentarer: