onsdag 12 maj 2010

Hamburg

Strax ska vi bege oss till flygplatsen där vi ska hämta upp hyrbilen. Det är grått och regnigt här idag. Och kallt! Jag har med mig massor med snygga t-shirts och andra kläder för varmt väder. Har redan inhandlat en huvtröja, var typ det första jag gjorde, här även kollat vädret för att se om jag måste handla mer varma kläder men resten av tiden ser hyfsat soligt och varmt ut med ca 10-15 grader, får hoppas väderrapporterna stämmer....

När vi hämtat hyrbilen styr vi mot Hamburg och kommer hem någon gång efter midnatt. Vi ska möta upp två kompisar till Mareike och äta lunch med dom, sedan ska vi se Hamburg innan vi beger oss till Nordbank Arena och matchen mellan Fulham - Atèticò. Så gärna jag hade sett Hamburg - Liverpool istället.....nu är alternativet också helt okej men ändå...

Inga kommentarer: