fredag 14 maj 2010

Gjort stan, snart matinköp

Jag och Mareike väntar på att Benni ska komma hem från UNI så vi kan åka och handla mat samt dryck och snacks till bussresan imorgon. Jag var innan på stan, har hittat mig en varm tröja, blev även en Werder kalender och en Werder schal (fast det är smartare att handla i Fanshopen egentligen för där har jag 10% rabatt) men vad sjutton....ska dit på måndag i alla fall och då blir det säkerligen fler inköp.

Har ringt och frågat efter Frau Paul också men som jag misstänkte är hon ledig idag på klämdagen, men hon är tillbaka på måndag så då ringer jag igen. Tur jag tog en extra dag här och inte flyger hem redan på måndag.
Twitter rapporterna från Werder säger Berlin är grön-vitt, att Boro, Boenisch och Bargfrede (undrar om de går i bokstavsordning ;) ) var de första att checka in på flygplatsen i Bremen imorse.

Inga kommentarer: