tisdag 18 maj 2010

Hemma igen!

Har varit det ett tag, både hunnit packa upp och fixa mat till och med. Sjukt varmt här! Rena sommaren och för en gångs skull är det kallare där borta. Imorgon har jag skola hela dagen. Praktiska övningar i HLR och första hjälpen.

Det är varit telefonförsäljarrace här idag igen....*suck* om jag vill ha något söker jag upp det, sitter inte och väntar på att någon ska ringa liksom....roligast var dock när Socialdemokraterna ringde. Inte riktigt de jag röstar på (hmm röstade fan blankt sist, före det på M och före det på Fp) men som jag sa till hon som ringde; även om jag var sosse skulle jag rösta på moderaterna med en partiledare som Mona Sahlin. Roligast var att hon tyckte det var kul och skrattade gott och sa jag kanske ska lägga min energi på någon annan? Jo, bra idé tyckte jag!

Blir tidig kväll idag, var ju uppe redan 04.25 idag och har rest i 12 timmar. Få se om jag orkar skriva bokrecentionen till min tyskakurs idag eller om det får bli efter skolan imorgon. Har ju tid på mig, ska vara inne först på fredag. Måste förbi jobbet också och hämta mitt schema så jag vet hur jag ska jobba. Allt jag vet nu är att jag jobbar 11-19 på torsdag. Men resterande 6 veckor har jag noll koll på.

Inga kommentarer: