onsdag 26 maj 2010

Sälj, sälj, sälj

Varit hela em på Tulavippan. Är en Loppis där man hyr en hylla så sköter de försäljningen. Brukar sälja saker där ibland och nu ska jag sälja av en massa. Hade med mig 2 fulla banankartonger och mer har jag i gömmorna. Sen ska jag fundera på var jag bäst annonserar ut mitt akvarium. Tror jag ska åka och prata med Djuraffären i Borlänge där jag köpt det om han har några tips. Tänker någon starta upp ett akvarium får man ju ett komplett för ett jäkligt bra pris. Under vad ett tomt kostar och detta är fullt med inredning, växter och fisk.

Nu ska jag se klart på Projekt Runway sen lägga mig och sova några timmar. Fick ju lov gå upp tidigt och ska jobba inatt så lite mer sömn behöver jag.

Fick mer i lön än vad jag trodde från kommunen också. Tack! En sak för att man direkt får semesterersättningen utbetald, och en sak för att de bara dragit vanlig skatt. Jag vill de ska dra mer eftersom jag annars får restskatt så ska förbi vikarieförmedlingen någon dag och säga till de. Ska ju ändå lämna in ett utdrag ur belastningsregistret när det kommer så jag tar det då.

Inga kommentarer: