måndag 31 maj 2010

Omvårdnad inskickad

Jag är inte helt nöjd men nöjd nog. Jag skulle vilja skriva mer men ärligt vet jag inte vad jag ska skriva mer om för att det ska bli bättre. Alltså får det räcka. Ska bli intressant se när betygen kommer, samma lärare som i Med Grund och där är fortfarande inga betyg i sikte. Måste verkligen fråga nästa gång hur länge efter sista kursen det kan ta innan vi får våra slutbetyg. De vill (och kan man) ju inte vänta på i flera månader. Man ska ju ut och jobba och kunna bevisa man är undersköterska liksom!

Jag måste verkligen hitta en lucka i min almanacka och ta mig iväg till Vägledningscentrum också. Vore ju intressant hämta ut sina betyg i Datakunskap därifrån med. De borde ha kommit dit nu. Denna veckan är stenkörd, gör natt idag, imorgon och på onsdag. Ledig torsdag men då ska vi till Tulavippan. Sen gör jag natt igen på fredag, jobbar i Grycksbo på lördag och natt igen söndag. Men tror det lättar lite nästa vecka!

Inga kommentarer: