söndag 2 maj 2010

Förbaskade askmoln

Nu är det på G igen. Och jag ska flyga på fredag! Jag VILL INTE behöva ta bilen. Så kan den där förbaskade vulkanen ta och lugna ner sig? Den kan få sätta igång bara jag lämnat svensk mark. För så himla bråttom tillbaka har jag inte! ;) då kan det få vara askmoln hur mycket som helst. Jag har boende och roa mig kan jag säkert också....

Igår var städdag, idag tvättdag. Måste stryka kläder också. Drygt. Gör jag sällan men nu ska jag ju ha med mig finkläder också eftersom jag ska på intervju, hur fina dom nu kommer vara efter en hel förmiddag på flyg och flygplatsen (måste ju ta en taxi direkt från flygplatsen till intervjun) men det är ju bra om de är skrynkelfria när jag börjar resan i alla fall...

Har nu läst ut alla Omvårdsböcker och ska så smått börja redovisa. Måste få lite inspiration först bara.

Inga kommentarer: