lördag 14 juli 2012

Dagen efter

Dagen efter en semesterresa (även när den är kort) är alltid hopplös för mig. Har ingen lust att packa upp, har alltså bara rotat fram det jag behöver som tandborste, hårborste osv. Resten ligger här i väskor omkring mig.

Följde med Mareike en kortis på stan, hon skulle fixa present till sin Mamma.

Imorgon ska Werder enligt lösa rykten träna klockan 10.00 innan de åker vidare till Zillertal i Österrike på nästa träningsläger. Och eftersom det alltid är bra att ha en tid att passa så jag inte sover bort halva dagen tänker jag kolla om det stämmer. Måste "tanka" lite Werder också, nästa gång vi kan se dom är först i slutet av juli när de kommer tillbaka. Idag har alla fått ledigt, de har ju bara en dag här i Bremen innan de måste resa vidare.

Inga kommentarer: