tisdag 3 juli 2012

Frukostdate

Har jag imorgon halv nio hos Mareike och Benni (på så sätt kommer vi alla upp i vettig tid....) och sen går jag och Benni (Mareike måste till uni) och kollar om det är träning imorgon eller inte. Det har hela tiden stått att de startar 4 juli. Men idag står på hemsidan träning först 5 juli kl 10.00. Fast frågan är ju om de räknar laktattestet (som de alltid gör första dagen) som en träning?

Flo

Hur som helst börjar spelarna komma tillbaka. Idag när jag gick till Crossini för att köpa mig en sallad på kvällen satt Flo där med någon mer. Var riktigt hjärtskärande att höra hur han berättade om Lennis flytt. Lägenheten var nu väldigt tom sa han och de har ju så länge bott ihop (först delade de rum 3 år i internatet i Stadion sen delade de lägenhet i 2 år) sen suckade han djupt. :(

Lenni i St Pauli färger :(
Egentligen hade jag ju kunnat fråga honom om de kör igång imorgon eller inte men här i Bremen låter alla alltid spelarna vara ifred när de är privat och det är också helt rätt så.

Inga kommentarer: