tisdag 17 juli 2012

Svart hål...

Jag måste ha ett svart hål i min lägenhet som äter saker. För det kan väl inte vara så att jag är alldeles för bra på att lägga saker på det där bra stället?

Som ni kanske gissar var inte mina jobbyxor på jobbet. Jag har också ett minne av att jag har tvättat dom. Frågan är ju bara var jag gjort av dom sen?!. Jag menar min lägenhet är inte stor. Men tydligen stor nog. För jag saknar också mitt lilla paraply, en bok, en blå väska, en packe foton och min cykeldator. Den sista har jag lyckats lägga bort från fredag till söndag någonstans.

Jag vet vad jag ska göra imorgon i alla fall. Vända upp och ner på lägenheten och försöka hitta nämnda saker. Fast korten har jag redan letat efter så många gånger utan framgång. Istället hittade jag en packe andra kort jag inte ens hunnit sakna....hahaha.

Inga kommentarer: