onsdag 4 juli 2012

Först imorgon

Nähä idag var där tomt. Så vi cyklade en vända innan vi åkte hem. Provade sen om vi får med oss tre cyklar i min bil till Norderney. Vi trodde vi skulle få in Mareikes cykel om vi skruvade loss sadel och styre. Men de satt benhårt fast. Så imorgon ska vi prova med Bennis cykel (som idag är på cykelverkstad typiskt nog så vi kunde inte prova med den). Först imorgon kör också Werder igång fick jag se på FB när jag väl var hemma igen.

Saisonstart Werder: 10 Uhr Laktattest, 11.40 Fototermin/Präsentation der neuen Trikots, 12.15 Uhr Pressekonferenz, 15.30 Training #werder
Nu ska jag äta lunch, kyckling med potatisgratäng och sen cykla in till stan och leta på mig en frisör. Sist jag var hos en var i maj förra året så det är långsamt dax igen. Där klipper de dock bara och jag vill även se till att få en färg på håret. Just nu är det två nämligen. Svart i topparna och brunt i övrigt.

Inga kommentarer: