onsdag 25 juli 2012

Phhhuu 30 grader

Vi har tillbringat dagen på Universum, det är ungefär som Framtidsmuseet, also en massa interaktiva saker fast i Universum är det inte tekniska saker utan tre delar, människan, jorden och ja universum då som man går igenom och får prova massa olika saker. Det finns även en utomhusdel men pga värmen skippade vi den.

Åkte direkt till Viertel där vi åt på Burgerhaus, de gör supergoda riktigt grillade hamburgare eller kycklingburgare och så kan man välja coleslaw till istället för pommes. Smaskigt. Och jag kunde lätt anpassa min burgare genom att inte äta brödet.

Senare ska jag cykla till bibblan och sen lämna plasma. Men jag måste kyla av min inomhus och dricka en massa först. Sen blir det till att följa live-ticker och se hur Werder spelar. Nu skruvar de till det hela lite och tar inte med sig alla och byter hela laget i halvtid utan man har tagit ut en trupp som består av:

 MielitzLukimyaArnautovicFritzElia,SchmitzHuntPrödlJunuzovicKroosWolfSokratisGebre SelassiePetersenTrybull, A. StevanovicTrinksFüllkrug.

Inga kommentarer: