måndag 23 juli 2012

Sommaren är tillbaka!

Såklart, min semester är ju slut...nu har jag ju som tur är ett jobb som gör att jag har typ hela eftermiddagen ledigt så det har jag utnyttjat idag.

Först duschade jag när jag kom hem, när det är så här varmt, är det väldigt varmt att duscha x antal människor på morgonen. Speciellt när de har ungefär 25 grader varmt i sina badrum redan innan duschen. Phuuu.

Sen gick jag och hämtade min cykel. Den har fått lyse fram och bak, de har kollat båda däcken (som inte höll luft) men behövde bara byta båda ventilerna. Sen har de oljat lite här och där, spänt kedjan, lagat handbromsen och stödet. Summa summarum: 49 Euro. Tyckte jag var billigt. Hade räknat med mer.

Sen cyklade jag bort till Stadionområdet och såg proffsen svettas mellan 15.30-17.00. Efter det hade jag ingen lust att åka hem så jag för vidare till Osterdeich där jag var fram till 19 tiden. Då började jag bli lite väl röd, för naturligtvis hade jag inte tänkt på solkräm...


Inga kommentarer: