tisdag 31 juli 2012

Glömde hälften

Jag handlade extra igår när jag kom hem för att jag skulle slippa ut före jag ätit frukost idag. Hjälpte ju inte då jag glömde inhandla hälften till min frukost. Både bacon och ägg hade jag missat. Så det var bara att gå iväg. Nu har jag ju inte långt, 200 m eller så.

Passade på att slänga in en maskin tvätt och måste tvätta en till idag. Vidare planer för idag är städa och gå över till Mareike och Benni och vattna deras blommor och ställa ut sopsäcken. Förutom det trista med tvätt och städ ska jag kolla på OS, våra fälttävlansryttare har ju något stort på gång!

Ikväll blir det fotboll. Vårt U23 lag spelar sin sista testmatch innan ligan drar igång på fredag. De spelar "borta" mot VfL 07 Bremen, vilket innebär jag istället för 1 km till stadion måste ta mig hela 4 km. ;)

Inga kommentarer: