fredag 29 mars 2013

Igår

Tidsplanen höll trots enorm kö hos Stadsamt. Var där 11.15 kom in 13.30. Men jag var och lämnade plasma emellan så det gick. Sen blev jag lite sen till Jana för när jag var och sa upp mig ville min chef prata lite, frågade om varför osv. Jag sa som det var, jag pallar inte att hela tiden hoppa in och jobba extra. Jag behöver mina (få) lediga dagar. Hon förstod det och det var inga hard feelings och det är ju alltid skönt. Man vet aldrig när man behöver kontakten sen. Förresten så låg mitt kontrakt redan igår i min brevlåda också. Ska nu komplettera med en del papper och sen skicka iväg det. Eller det är ju så nära till huvudkontoret (5 min på cykel) så jag åker nog förbi och slänger det i deras brevlåda direkt nu under påskhelgen.

Fotbollen i Rehden var okay, vädret var skit med snöfall så planen var dålig och spelet blev ju också lite si och så men jag är i alla fall supernöjd med att vi åkte dit. Stod bra precis vid reservbänken och i Rehden står man då en halv meter från planen. Thomas (tränaren) var på bra humör och babblade rätt mycket med oss. Vi hade ju träffat honom på förmiddagen också, han önskade oss god morgon och Benni sa då, vi ses ikväll. Matchen slutade 2-2 och det var väl med tanke på väder och chanser rättvist.

Lite bilder kommer här, det är rätt kassa, var inget bra fotoväder.
Oliver

Dennis

Jojo

Ex-Bremer Florian Stütz (fd Werder U21)

Dennis Wegner

Kabaaam!

Ooooont.....

Max Wegner (nej de är inte bröder eller nått, de är inte ens släkt)

Dennis

Max

Max

Kevin

Fotbollsbalett

Dennis igen

Inga kommentarer: