måndag 25 mars 2013

Utmaningen vecka 2

Först kort sammanfattning. Matmässigt - bra. Jag har varit hemma och kunnat planera maten bra. Däremot kan jag fortfarande bli bättre på att äta regelbundet och inte vänta tills jag är superhungrig och då äta för mycket. Alltså försöka mer med lite och ofta, istället för mycket och sällan. Även om summan är den samma är det ändå bättre med lite och ofta för förbränningens skull.

Motionsmässigt - okej. Har blivit många prommisar pga problem med en axel och lite för lite tid på gymmet. Men axeln är nu bra, min infrarödavärmemassagegrej + värmeplåster på natten har gjort underverk!

Så mina siffror:
(inom parantes totalen sen starten)

Vikt: + 0,5   (-2.1)

Bröst: +-0 (+-0)
Överarm: -2 (-2)
Underarm: 0,5 (-1)
Midja: +0,5 (-2)
Stuss: +0,5 (+0,5)
Lår: +-0 (+-0)
Vad: -1 (-1)

Både plus och minus alltså men totalt helt okay.

Veckansplaner: Cykla! Gäller att börja ligga i med den träningen eftersom jag nu framöver ska cykla mycket mer än nu....och mer gymtid.

Inga kommentarer: