fredag 8 mars 2013

Kallt

Kan inte fatta varför jag fryser så. Vi var bara en dryg timme ute men jag är genomfrusen. Ska strax ta en varm dusch. Egentligen ville jag också se U23:s träning men de tränade först 15.00. Så isåfall hade vi fått lov att vänta nästan 1 timme eller göra något emellan och sen åka tillbaka. Men jag var för frusen för det. Därför blir det också imorgon (då det ska bli ännu kallare) derbyt Schalke - Dortmund på TV:n och inte U21 - LehePlatz14. Där har man nämligen inget skydd alls för blåst eller nederbörd. Det är vår konstgräsplan. Det är öppet runt om och blåser det är det skitkallt där. Och blåser gör det ju nästan jämt här. Idag med, är väl därför det är så kallt. Brrrrrr.

Jag ville bara hem idag så jag handlar de grejor jag ville ha imorgon på Real istället på vägen hem. Hinner ju det eftersom jag väljer bort U21 (sorry guys) och lär väl ta bilen eftersom det ska bli snöregn. Det är då snorhalt att cykla nämligen.


Inga kommentarer: