söndag 31 mars 2013

Sommartid

Kombinationen komma hem sent igår med att det blev sommartid i natt var inte bra. Så jag la mig och sov 2 timmar när jag kom hem. Sen lite fotboll på TV:n med slösurfande. Ska strax röja lite här hemma och sen ta en dusch. För övrigt blir söndagen mest en slappardag. Eller, jag har ju redan klarat av ett jobbpass så helt slö har jag ju inte varit!

Nästa veckas lite lösa planering ser ut så här:

Måndag: Jobba, förbi nya jobbet och slänga kontraktet på deras brevlåda, gymmet
Tisdag: Jobba, U23-match
Onsdag: Jobba, gymmet
Torsdag: LEDIG, plasma, handla, tvätta och städa
Fredag: Jobba, gymmet eller ev U23-match borta (de spelar i Goslarer vilket ligger liiiite långt bort när man måste jobba dagen efter, så vi har inte bestämmt hur vi gör än)
Lördag: Jobba, hemmamatch Werder
Söndag: Jobba,

Inga kommentarer: