tisdag 19 mars 2013

Tränat

Så har precis kommit hem från gymmet, stoppat in en vitlöksbaguette i ugnen. Ska duscha och sen vila lite och sen åka och lämna intyget.

Jag har ju inte bara blivit sjukskriven för tröttheten/stress utan jag har även fått ont i höger axel (jäklar vad jag fick fundera på vad schulter blir på svenska....) och känner av och till av min tennisarm på vänster sida. Man börjar bli gammal.....(beror mer på att jag aldrig får två dagar efter varandra ledig så min kropp får vila upp sig). I alla fall skulle jag hur som helst träna bara ta det försiktigt. Har jag gjort idag också, gick ner rätt mycket på vikterna och körde bara med 2 och 3 kgs vikter. Känner av lite men lite känner man ju efter ett träningspass alltid av musklerna. Får smörja in mig ordentligt med liniment efter duschen.

Blev 10 min löpband, 40 min gym och 10 min crosstrainer.

Inga kommentarer: