lördag 9 mars 2013

Musikkudde

Minns ni att jag skrev förut jag hade köpt en här som inte funkande? Ljudet var superkass man fick pressa in huvudet i kudden för att höra och ändå försvann de låga tonerna. Jag köpte mig en dyrare i Sverige och tog med hit. Provade den igår och den är super! Mycket bra ljud, dessutom högtalare på båda sidorna. Perfekt för mig som rätt ofta måste gå och lägga mig utan att jag är trött (för att jag måste upp 04.45 på morgonen) och brukar då lyssna på lugna låtar eller relaxmusik och jag har förut fått lyssnat med mina hörlurar men det är ju rätt obekvämt.

Har spelat in lite såndär "relaxmusik" som vågskvalp mm och funkade bra igår i alla fall. Är ju rätt låga toner om man säger så men hördes kanonbra. Kan alltså verkligen rekomendera en musikkudde men lägg ett par hundralappar på en i alla fall. Den billiga jag hittade här var urkass. Den dyrare super.

Nu ska jag se Borussia Mönchengladbach - Werder Bremen.

Sen ska jag fila på en utmaning jag hoppade på som Helena gjorde. Återkommer om den senare. Ska se om jag kan följa Mello också ikväll.

Inga kommentarer: