söndag 17 mars 2013

Suck

Det snöar idag igen. Efter att man igår fått lite hopp om vår, då det var 6 grader varmt och tom lite sol.

Idag ska jag sätta mig med alla mina papper och skriva nya ansökningar så jag har grunden färdig. Sen ska jag imorgon tidigt ringa Nuris kompis. Nuri frågade mig i fredags om jag ringt och jag sa jag har försökt flera gånger men kommer bara till en telefonsvarare så jag frågade när det är bäst att ringa, och Nuri sa förmiddagar. Så himla bra då att jag jobbar kvällar nästa vecka. För som sagt, ringa från jobbet vill jag inte.

Sen är det väl bara att avvakta och se vad som händer. Våra chefer lär vara skitsura för att vi sagt stopp nu går det inte mer och blandat in chefer ovanför deras huvuden. Men jag har efter 7 dagar på jobbet (efter min semester) redan 12 timmar övertid och de hade egentligen velat att jag jobbat åtmindstonde en dag denna helgen men dels sa jag nej och dels tror jag den ställföreträdande (då våra chefer var borta) fattade att det var inte ens läge att försöka övertala mig. Jag ska ju nästa vecka jobba 6 dagar av 7 igen.

Inga kommentarer: