tisdag 26 maj 2009

Det här har jag väntat på!

Länge!! Snart vågar jag boka mig en tid igen. Jag har hål jag vet om. Men glöm att jag går till en traditionell tandläkare. Jag betalar gärna mer bara jag slipper borren. Nu verkar det bli vanligare och vanligare så jag ska börja kolla runt och se om det finns någon här i närheten.


För övrigt har jag och Vicky avslöjat en bluff Sebastian BoenischFejsan. Haha var inte så svårt men bruden som låg bakom var så lättavslöjad. Och när man hintade om att det var fejk (eller knappt det ens) så blev man raskt raderad! Hahahaha. Fattar inte ens att någon gått på att det skulle vara den äkta Basti liksom med tanke på vilka foton som låg där, infon som fanns på sida och vilka och hur han addade "vänner". Men det roar tydligen någon.

För övrigt har jag varit runt och storhandlat lite här och där samt hämtat ut min fotbollsbiljett. Även börjat planera in när jag ska kunna besöka/träffa Vickan nästa gång. Ev blir det i Graz 11 juli. Tränat har jag också hunnit med. Imorgon är det BIA-mätning igen och jag ska även be att få boka en tid med min tränare så jag kan få ett effektivare träningsprogram.

Och idag kom mina Werder saker!! Levererade vid dörren. Jag låg och halvsov när DHL-killen knackade på, min ringklocka funkar ej och jag lagar den ej eftersom jag sover på dagtid så jag är nöjd med att de får knacka. Sover jag djupt hör jag det ej nämligen. Men jag hörde honom och skuttade upp. Måste sett trött ut för han undrade om han störde! Haha nejdå sa jag, jag är skiftjobbare men faktiskt ledig idag men har svårt för att gå upp i vettig tid. Han var här vid 13-tiden.......

Nu har jag en grön (borta) Fritz tröja och en vit (hemma) Boenisch tröja och en svart (event) tröja utan namn.

Inga kommentarer: