torsdag 28 maj 2009

Men åååååå

så glömsk jag är! Hade tre ärenden på stan, lyckades glömma ett! Kom på nu när jag kom hem att jag missade hämta ut mitt paket på ICA! Så efter min dusch och hårtoning ska jag hoppa upp på cykeln och hämta ut det. Eller kanske så låter jag det ligga där till imorgon....

Har i alla fall anmält mig till Crazy Summer nu. Det höll jag också på att glömma bort, har missat det två dagar i rad nu och snart går anmälningstiden ut.....

Jag är väl ändå lite väl ung för att vara senil eller hur?? Skyller på att jag har mycket att göra....

Nu ska jag försöka få någon människa i Bremen att göra mig en tjänst. Synd jag inte känner någon där, utan måste försöka övertala och lita på en helt okänd person, haha vet inte ens vem än, måste ragga upp någon och fråga! Men inte annat att göra när man vill ha något som bara finns där och man själv befinner sig flera hundra mil därifrån. Jag vet precis vad jag skulle göra om jag vann 10 miljoner. Flytta!!! Synd jag inte ens spelar. Kanske ska börja satsa en tjuga på lotto eller så varje helg?

Inga kommentarer: