söndag 24 maj 2009

Perfect little world

Jag är nytränad, nyduschad och mätt. En nästan helt perfekt liten värld....om det inte vore för att jag börjar jobba om 1,5 timme. Ja iof nu har jag inte så mycket emot mitt jobb, men just idag hade det varit skönt att gå och lägga sig om en sisådär 3 timmar istället för om 10 timmar.

Har i alla fall bestämt mig för att det får bli buss till Göteborg. Jag har aldrig hittills lyckats åka tåg utan förseningar och med två byten så gissar jag att min tidsvinst skulle bli så liten så det motiverar inte dubbla priset. Dessutom kan jag istället med gott samvete köpa mig en tysk landslagströja istället :), ska strax surfa vidare till dfb.de och beställa hem en. Hoppas jag hinner få den innan jag ska iväg.

Dagens träning:

30 min CT, medelpuls 130, 350 kcal, program 3, nivå 2
30 min cykel, medelpuls 145, 250 kcal, program 3, nivå 6
30 min gåband, medelpuls 140, 280 kcal, 4% lutning, fart 5,0

Inga kommentarer: