torsdag 28 maj 2009

Ösregn hela förmiddagen

Fast just nu uppehåll så får se om jag kan cykla eller om jag måste gå till gymmet idag (man blir ju mer blöt om man cyklar) men på vägen ska jag stanna till på stan. Måste hämta ut mer medicin till Blubbo och så ska jag köpa hårfärg, eller rättare sagt toning. Tänker låta färgen långsamt växa ur mitt hår och satsa på toning framöver.

För övrigt är jag trött. Minns inte ens att jag stängde av väckarklockan vid 10-tiden. Vid 12.00 var Blubboline hungrig och kom och petade på mig så då masade jag mig upp. Låg väl och hostade till 3-4 tiden imorse igen. Fast det är trots det mycket bättre. Nu är det bara när jag lägger mig i sängen det sätter igång. Och fast jag pallade upp med kuddar så jag mer satt än låg så hostade jag. Otroligt irriterande! Så jag ska göra en raid bland hyllorna hos Apoteket när jag ändå är där och hämtar ut medicin till katten.

Om bara solen ville komma nu skulle jag ge mig ut och fota regndroppar. Men det är så jämtgrått så det lär väl inte inträffa.

Inga kommentarer: