tisdag 11 januari 2011

11.1.11

Coolt datum. Som kommer tillbaka i november...:)

Har varit och hämtat min cykel, och jodå det satt en glasbit kvar i däcket. Så inte så konstigt luften försvann. Men nu är det tiptop (ett bra tag hoppas jag!).

Idag har vi "kallt". Haft 10 grader eller mer i flera dagar, men nu bara runt 2 eller så. Jag som vill se träningen imorgon och kolla in svensken. Får se hur kallt det känns när jag cyklar förbi. Tiden passar annars perfekt, för jag jobbar till 14.30 sen är vi utbildning så jag borde cykla förbi stadion ungefär halv fyra. Träningen börjar 15.00, vilket innebär den trista uppvärmningen är klar när jag är där. Helt säkert (om det inte ösregnar, de förutspår regn till 90% för imorgon) så stannar jag till i alla fall.

Resten av dagen idag har jag städat bort julen, vattnat blommorna, vikt ihop tvätten och ja lite småpyssel sådär.

Inga kommentarer: